Polecam !

Serdecznie zapraszam do wyrażania swoich Opini w komentarzach lub pisania na e-maila - RozmarzonaDziewczynaNeti@wp.pl
.Czy pisania własnych myśli ;).

sobota, 6 października 2012

Wypadające włosy / Zniszczone włosy

          Moje włosy
Mam strasznie zniszczone włosy! . Od 6 klasy podstawowej używam prostownicy bo mam kręcone włosy, teraz jestem w 2 Liceum czyli łącznie prostuję ok. 5 lat i pół roku. ! Strasznie mi wypadają włosy. Dużo już nawet przeżyły w 2 kl. gimnazjum były blond czyli miałam rozjaśniaczem je zrobione i były jak guma, mogłam końcówki se rozciągać. To było straszne i miałam te bond z pół roku, a tak to ciągle miałam je farbowane brązowymi farbami, teraz ostatnio w tym roku miałam dwa razy ściągany kolor bo miałam czarne i potem farbe położoną jasną, ale nie złapał kolor, ale za drugim razem nie położyłam farby i są rude, wole chodzić z rudymi niż kłaść farbę bo znów nie wyjdzie, a chcę, by trochę odpoczęły mi włosy, są bardzo słabe, bardzo chciała bym wrócić do brązu naturalnego nie za jasnego i nie za ciemnego  !. Teraz zdałam se sprawę, że przez moją głupotę mam problem z włosami mam końcówki po rozdwajane, są suche i strasznie wypadają przy czesaniu, myciu i czy przejadę ręką po włosach to wyciągnę parę włosów zawszę,.Od początku wakacji 2012r. nie używam prostownicy tylko na samą grzywkę, przyzwyczaiłam sie do naturalnych włosów, lekko je tylko tapiruję, by były uniesione i niestety użyje lakieru do włosów, ( teraz nie muszę uciekać przed deszczem, że zakręcą mi sie włosy, bo chodzę w naturalnych hehe taki plusik tego wszystkiego ). Zauważyłam, że wypadają mi całe włosy czyli się nie  łamią, chcę se kupić witaminy na włosy by wzmocnić cebulki bo wtedy będzie mi ich wypadać mniej. Witaminy to jedyny sposób jaki może dobrze wpłynąć na włosy wypadające. Jem też produkty, które zawierają w sobie witaminy dobrze wpływające na włosy są nimi- jajka,ser, mleko pełne, wątróbka, ziarna słonecznika, pomidor, migdały, grzyby, ryż naturalny, ryby morskie, owoce avocado, nasiona dyni, ziarno sezamu, drożdże ;-). Także staram się się trzymać chociaż raz w tygodniu odżywkę na włosach chociaż 15 min. Mam nadzieje, że gdy zacznę brać te witaminki na włosy to ich stan się polepszy z widocznym efektem, bo nie chcę w wieku 25 lat mieć 5 włosów na krzyż ! eh . A widzę jak cienkie mam włosy !!!. Zobaczymy czy ich stan się polepszy, na pewno dam znać wam czy witaminy pomogły i po jakim czasie ;)) . Buziaki pa ;D .



Dziś mamy bardzo deszczowy dzień, ja lecę o 17 godz. na noc do przyjaciółki heh ;D .Miłego Dnia ;*. Pozdrawiam Rozmarzona dziewczyna Neti .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga ! ;)