Polecam !

Serdecznie zapraszam do wyrażania swoich Opini w komentarzach lub pisania na e-maila - RozmarzonaDziewczynaNeti@wp.pl
.Czy pisania własnych myśli ;).

środa, 24 października 2012

PRACA W ORIFLAME

Hejka, od dziś jestem konsultantką Oriflame , ale nie zwykłą, oczywiście zachęcam do kupywania czegoś z katalogu, ale także są organizowane warsztaty na których uczymy się robić różnego rodzaju makijaże, i jak pielęgnować dłonie. Jest to bardzo przyjemne doświadczenie ! Jestem z Gdyni . Nie dość, że zarabiam, mam dla siebie -30% tańsze  kosmetyki z Oriflame to uczę się jak robić różne makijaże i inne takie. I oczywiście poznaje dużo bardzo fajnych ludzi. Jeśli jesteście chętne to zapraszam, możecie przyjść na jeden warsztat, ja wam powiem kiedy i gdzie tylko napiszcie na e-maila  i wtedy zdecydujecie czy chcecie sobie  w ten sposób zarobić, a można zarobić duże pieniądze ;D .
 Miłego dnia ;D.


A no i  biorę od tygodnia tabletki na włosy DERVIT Caps, na razie nw czy jest jakaś zmiana, okaże się pewnie za miesiąc ;D Ale pani z apteki je bardzo polecała ;) ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga ! ;)