Polecam !

Serdecznie zapraszam do wyrażania swoich Opini w komentarzach lub pisania na e-maila - RozmarzonaDziewczynaNeti@wp.pl
.Czy pisania własnych myśli ;).

piątek, 28 września 2012

Polecane Filmy / Najfajniejsze filmy dla kobiet

Cześć. Dziś strasznie dopisuje mi humor ! Ale to pewnie dlatego, że przyjaciółka i dobra koleżanka wpadają  do mnie na noc  ! ;D Heh Dziś będzie babski wieczorek, Który z pewnością będzie udany ;))
Dziś pogoda dość ładna, ale jest lekki zimny wiaterek, więc na bluzie można spokojnie chodzić ;D
. Chciałam polecić parę fajnych filmów, które dotychczas obejrzałam i uważam je dalej za bardzo dobre filmy  ;p
. Oto one - 1.StreetDance 2/3, 
2. Listy do Julii
3. Sposób na teściową 
4.Honey 2
5.21Jump Street 
6. Ostatnia piosenka
7.Pan i Pani Smith 
8.Kac Vegas
9. I że Cię nie opuszczę 
10.Wciąż ją kocham
11. Dziedziczki 
12.Kochaj i Tańcz
13. 27 Sukienek 
14. Bratz 
15. Diabeł ubiera się u Prady 
16. Ślubne Wojny !!!!!!!
17.Siostry
18. P.s kocham Cię 
19. Monte Carlo
20.Idealny Facet 
21.Wyznania Zakupoholiczki 
22. Agent XXL
23.Pożyczony Narzeczony ! 
24. Żona na Niby !



Mam nadzieję, że pare na pewno przypadnie wam do Gustu ;D 
A jeśli macie coś do zaproponowana także Ciekawego, proszę o napisanie w komentarzach ;D . 
Dziękuję za uwagę - Rozmarzona Dziewczyna Neti ;) Pozdrawiam . Miłego dnia ;* Buziaki Hi ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga ! ;)