Polecam !

Serdecznie zapraszam do wyrażania swoich Opini w komentarzach lub pisania na e-maila - RozmarzonaDziewczynaNeti@wp.pl
.Czy pisania własnych myśli ;).

środa, 15 sierpnia 2012

Miłość ! Żale, Pragnienia


Q! Ciągle pragnie poznać tego jedynego, szuka swojej drugiej połówki...pragnie miłości nie z tego świata . Lecz wiem, że oszukuję samą siebie, ale i tak dalej wierze, że poznam mego księcia ! . Eh wiem może to i banalne, ale ja w to wierze, i nie mam zamiaru się poddawać i przestać szukać mężczyzny dla mnie ;).
Natalia wiecznie rozmarzona, w domu, na ulicy, w autobusie słuchając muzyki na słuchawkach uśmiechająca się do szyby ! .Wierze, że miłość zmienia człowieka na lepsze, zawszę masz przy sobie tą jedyną osobę przy, której czujesz się cudownie nawet kiedy śpisz, macie wspólne marzenia i wspomnienia . Chce by miłość zapełniła moja pustkę ! Nataliii żale ...dziękuję Do widzenia ! ;)
Z pewnością każdy  z was ma co do miłości jakieś pragnienie !





Ps. Dziś jestem Chora ! Kaszel mnie dobija . ! W Gdyni smutna pogoda
! Chyba nic nie tracę !

1 komentarz:

Dziękuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga ! ;)